logo

E-mail: contact @ diagnoza-automobile.ro Telefon: 0730.788.720

Curatare si spalare fizica pentru filtrul de particule.


        - Filtru de particule infundat? Diagnosticam problema rapid pe loc.
        - Cea mai eficienta metoda de curatare este prin demontare.
        - Verificare sistem regenerare DPF si senzor presiune FAP.


   Timp de lucru:  4 ore - 8 ore ( in functie de automobil )
   Pret:  De la 350 RON


   Pretul poate sa creasca in functie de complexitatea operatiei mecanice de demontare si montare.
   Pozitionarea pe sistemul de evacuare influenteaza timpul de lucru.
   Solicitati o cotatie de pret exacta pentru modelul dumneavoastra prin telefon sau prin e-mail !

     Operatia de curatare si spalare fizica include urmatoarele etape:

      1.)  Demontarea fizica de pe automobil si manopera
      2.)  Verificarea si inspectia filtrului de particule vizual sau video
      3.)  Curatarea si spalarea filtrului cu solutie speciala in instalatie
      4.)  Montarea filtrului la loc pe masina
      5.)  Testarea automobilului pe drum si stergerea erorilor dpf prin diagnoza
      6.)  Diagnoza auto gratuita completa pentru toate modulele


      Ce este si cum functioneaza filtrul de particule ?
   Filtrul de particule este o componenta suplimentara in sistemul de evacuare al gazelor de ardere.
   Filtrul capteaza particulele de funingine rezultate din procesul de combustie al motoarelor diesel.
   Structura lui este din material ceramic si este rezistent la temperaturi de pana la 1000 grade celsius.

      Care sunt principalele probleme ale filtrului de particule ?
   Cea mai intalnita problema pentru care filtrul de particule se colmateaza este datorata mersului frecvent la turatii mici si in orase aglomerate, in aceasta situatie automobilele dotate cu filtru de particule nu pot incepe curatarea prin regenerarea automata in conditiile impuse si definite de producator.

   Printre alte cauze ce stau la baza incarcarii filtrului de particule se mai enumera si urmatoarele :
   Prin denumirea lui este un filtru iar el este garantat un numar limitat de km si ani.
   Calitatea slaba a carburantului, senzori de presiune diferentiala cu probleme.
   O turbosuflanta cu grad mare de uzura incarca filtrul de particule cu ulei.
   Lipsa aditivului, functionarea defectuoasa a sistemului de regenerare.

      Care sunt efectele unui filtru de particule cu grad mare de incarcare ?
   Automobilul intra in modul de avarie, lipsa de putere si limitare de turatie.
   Uleiul este contaminat cu motorina datorita regenerarilor dese. Verificati frecvent nivelul de ulei !
   Pe langa acestea mai enumeram si consumul de carburant ridicat, se aprind pe bord mai multe avertizari luminoase, fum negru pe evacuare, turbina este fortata, etc.

   Mersul in mediul urban si calitatea slaba a carburantului va accelera procesul de colmatare, se recomanda mersul in mediul extraurban in mod frecvent pentru evitarea acestei probleme, verificarea gradului de incarcare si functionalitatea senzorilor in mod frecvent.

   Vezi etapele de curatare ale filtrului de particule: Apasa Aici


Date de contact

   Va stam la dispozitie la urmatoarele numere de telefon, contacteaza-ne prin email sau foloseste formularul de contact.


Locatie: Bucuresti

Telefon: 0730 788 720

 


   Toate operatiunile se vor efectua doar pe baza unei programari telefonice in prealabil.



Program

Pentru urgente pana la ora 20

Luni - Vineri: 9:00 - 18:00

Sambata: 09:00 - 14:00

Duminica: Inchis





www.Diagnoza-Automobile.ro  - Diagnoza Auto, Chiptuning, Resoftare, ECU Tuning, Verificare Soft, Regenerare DPF, Curatare filtru particule
Google  Termeni si conditii

TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Adauga Site in Director web
Pagina indexata de motorul de cautare Romanesc Filme Cinema